Hejsan hejsan


Dagen har varit seg. Efter frukost gick jag och hjälpte Krille med att sätta ihop en grill. Jag hjälpte till så mycket, kunde inte ens fixa en mutter.
Krille envisades med att jag skulle se han fina mosade finger, som var hade bara en halv fingertopp. Såg så mysigt ut :)
Sen hade han så kul med att pröva mina shutter shades. Han bestämde sig för att köpa ett par. ( Tro det eller ej, han är 34)
Sen när han och Linda gick hem, tog jag cykeln och åkte till momma föratt hämta ett par shorts, Susan var där så jag blev kvar och följde med dom till hammarstrand.
Efter det gjorde vi grillspett och grillade!
När jag kom hem igen jag på tv, men blev störd av nån störig kille som ringde typ 20ggr... -.-
Sen har kvällen bara flytit på!^^

Vet att ni tycker det är skit kul att bara jag bloggar... Eller så inte.

/ L.Sörensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0