Lördag-Ansiktsmålning-Garderob

Hejsan! Har inte bloggat på 3dAGAR ;OOO

Jaja, i lördags "joobbade" vi in pengar till klassresan på nornan, vi var på expostugun och målade ansiktsmålning, hade minizoo och tog betalt för hoppborgen. Kända liiiite pengar iallafall.

Sen efter vi städat och allt följde jag med hem till emelie, vi gjorde oss iordning till kvällen. När vi sminkade oss kom vi på att vi skulle äta på BroGrillen med Moa så vi ringde henne och då blev det stressigt. Sminkade oss snabbt och cyklade iväg.

Efter vi ätit gick vi till nornan och hängde upp lappar i "garderoben" som vi skulle stå senare på kvällen och ta betalt och hänga upp jackor.
Jag och Emelie åkte hem och gjorde oss helt klart innan vi åkte tillbaka och ställde oss och väntade på FOLK. :)
Sen hade vi fullt upp hela kvälle, nästan,
Fick en ny POLER. Lena ;)

Blev uppbjuden också, men han fick "nobben" HAHAH! Yeeaahh. Men fick ändå dricks av han, bussigt :)
Jag och Emelie fick även sk'll av en gubbe som var där typ. Han hade tydligen hängt upp sin jacka själv och så. Men ingen jacka fick han av oss, så då blev  han sur. xD Han hade ju tydligen blivit av med EN jacka varje gång han var på dans. Då hör man ju vems fel det är? xD Haha. jaja. Sen när dansen var slut, sov jag i stugun hos min moster,

somnade runt 5, sen väckte moster mig kl halv 10. Jag var halvt död. Vid frukosten satt jag och berättade om vårt lag och sånt till storsloken! THA PINK GÄDDA! Och då bestämde dom sig för att dom var tvungen att komma och kolla för jag var med. HIhi.

Jaja. Här kommer lite bilder från lördagen. :)



Svull på brogrillen.


SteeekMOA i mina brills ;D





Emelie pratar i tele, och jag, ehhh gör något :)




Här tillbringa vid kvällen xD från 19.00 - 01.30 xD Typ :p
Emelie, Moa och Linnea Eriksson




SVULL





Kul kväll iallafall<3



puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0