Fredagsmysochlördagssol

Hejsan!

Gårdagen spenderades i stugun hos Lotta, jag, hon och Daniel kollade på två filmer, The blair witch project och Black Chrismas. Kulkul, och efter det hade vi kul med min mobil, tog massa bilder och filma.
Sen drog vi ner till Busstorget, ganska dött, när det bara var jag, Daniel och Lotta pratade vi i tele med Jonas..
När Daniel gått hem cyklade jag och Lotta hem till henne igen, fixade oss och la oss i sängen och smsa. Sedan fick jag äran att massera henne. Haha. Sen somnade vi..

Vi vaknade och sprang upp och åt frukost snabbt för vi skullle möta Malin vid Ica, Sedan åka bort till bergegården och sola solarium. Jag fick åka moppe dit (a'. När jag solat klart åkte jag hem.









lalala.




Sen när jag kom hem hackade juag sallad och sen åt. Ellin ringde och kom sedan till mig.
Vi hade det bajs kul. Cyklade runt och skratta som fan och prta i tele. Gjorde också några lyckade vurpor. Hahaha!
Fasnade i varandras styren och ramlade mitt i väääägen. Skrapade bara benet lite. :)
Sen åkte vi till mina kusin och kollade på på Tropic Thunder. Men elin haann inte se klart för hon åkte hem..



pusss. L.Sööörensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0