.

hade eng testet som dem andra hade förra vecka som jag inte hade tränat på tills idag men de gick väll bra ändå. eftersom pre inte hade sagt att vi skulle ha de idag. menmen. sen hade vi so skrev om 2-världskriget. sen efter lunch så hade vi musikalen, och så kom LT så vi ska väll vara med i tidningen imorrn tror jag  ;p och så imorrn  har vi sovmorgon i enn timme :) ´men jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig till skolan kl 10 men får sen hur de blir med de :) och imorrn är de premiär på musikalen ;p haha får väl se hur de går. 

har bakat en kaka tills imorrn oxå   :) 
nu ska jag ta och packa till musikalen så jag har allt med mig   :)

 / e.granlöv




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0