20/5

Hejsan!

Bloggade inte igår så jag skriver om gårdagen nu.

Föööörsstt massa plugg och sånt på skolan. Så kul. HOST. Efter skolan gick jag och Elin till Info Care för att sola. Så niiice. Förutom att det åkade så det blev lite disco i solariumet när vi solade. Ganska läskigt faktis. Efter det gick vi till Bro Grillen och åt. Tanten i kassan var in te lite virrig, hon gav mig 100kr för lite, och glömde ge elin något att drick. m.m. Sen efter det gick vi på macken och köpte dricka, sen gick vi tillbaka till Info Care och satte oss i en soffa och pratade med Joel och Magnus. :)
När vi åkte hem stannade jag hos Elin. Så under den tiden jag var där, satt vi vid datorn, pratade i tele och cyklade. Det var riktigt kul :) Sen åkte jag hem.. ^^





Yeeaaaayy. :)



puss o smek, L.Sörensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0