Lördag 30/5

Moppekursen var kl 09.00 så jag klev upp runt 8 och gjorde mig iordning, sven-olov skjusa mig till kursen, sen satt man där och lyssnade när gubben pratade i några timmmar, lunch åt vi på pizzeria med Laura, Linnea och Rikard. Gottans.
Sen när moppekursen var klar åkte vi till stan, jag och Linnea, träffade, Dana, Moa, Malin, Emelie, Ester. Vi gick och åt på kina, efter jag köpt min examen klänning.
Maten var god. xD Sen gick vi runt och dryga, Men Alla utom jag, Moa och Dana gick ner till badhusparken,men vi som var kvar vid bion såg massa snygga killar, MYS! så vi ick ner till badhusparken med. Sen gick vi tillbaka och träffade Jonathan Boström i ungefär 5min innan vi var tvungen att gå in på bion,
Dagen var rolig, jag skrek lite inne på bion. HOST. :)




//Sörensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0