Fredag 29/5

Vaknade av att en klocka tjöt, kl 6 på morgonen, duschade och åt sen frukost. Efter det sminkade vi oss och började gå mot skolan, jag var faktis lite nervös över att följa med till Ängsmon.
Väl framme gick vi och letade hennes lärare, Mojjo, men vi hitta han inte, så vi satte oss och väntade, när han väl kom sa han;
- Jag känner igen dig!
- Okej xD?
- Ja,, var du på den där marknaden i stugun?
- Ja det var jag, jag stod vid ansiksmålningen..
- Ja så var det! Mina barn målade sig där. Men det går bra att du är här i dag. Bara du är lung, annars blir du utslängd! :)
- Hehe, okej
- Ja, jag vet hur ni är på hansåkerskolan!

______________________________________

Ja, jag blev ju lite uttittad av allt folk som gick på den där skolan! Men det gick ju ganska många som såg bra ut i 8;an och 9;an ;) Menmen, efter skolan var slut åkte vi till stan och shooopppaa.!<3
Sen på kvällen skulle vi på gården, men det var inge folk där, så vi åkte till tc,



/sörensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0