SUCK!

Hej!

Nu är det lov, typ det härligaste som finns!

Idag hade vi lite annorlunda dag som vi brukar ha sista dagen, och min grupp kom 3:a...

Sen på kvällen var det julfest, den var väl helt okej, speciellt norsk kareoke, först ut var man på det! Fett peppt. HAha, Lät säkert jätte bra, för det vet jag inte själv för jag hörde inte mig själv, fulast ever.

Och nu har jag kommit på att jag ska sluta vara så jävla snäll, SUCK! Har lovat min käre lillebror att följa med han och hans kompis till stan och hjälpa dom att komma till Slalombacken, sen vet jag inte vad jag ska göra, typ dryga? Kanske någon snäll sak vill följa eller träffas i stan ? Skulle vara übergulligt!

Jaja, nu ska jag typ duscha sen sova, blir ju tidig morgon, usch, typ 6. BÖLA!



Förresten kommer det bilder från julfesten sen, om snälla Elin vill skicka eller lägga upp själv.

puss / Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0