Slapppppp

Hejsan hoppsan!



Dagen har varit ganska slapp, vaknade typ run 11 idag, stolt, annars har det varit mellan 1-2.

Kände lite för att fotografera lite idag, som jag lovat en person att göra, så mina hundar föll offer! Ganska nöjd med vissa av bilderna faktis.

EFter det fick jag åka mede Karin och Rolf hem till dom och hålla min kära kusin Isabell vaken! hihi. Lyckades väldigt bra med det tycker jag. Satt och dryga på hennes rum och snacka snygga skådespelare, filmer och piercingar och tatueringar!, med ett mellanrum när vi åt middag. trevligt var det, Maja och Basse hade gjort Tacos, tror det var dom som hade gjort det. haha.
Som sagt så är dom väldigt roliga allihopa, har nog fått mitt skratt idag eller vad man kan säga.
Runt 7 lämnade jag Isabell så hon fick sova och jag gick hem!


Trevlig dag faktis, länge sen jag var med Isabell nu!




puss / Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0