Saknar.

Hej hopp.


Jag saknar redan dansen. Usch, måste vänta ända till v.6... Snyyyft. Men dåblir det dans på torsdagar plus att följa med min lille-bror på Onsdagar! Wie!


Dagen.

Har haft NO-prov. Sen Matte och Musik bara. Eller Svenska hade vi med. Ganska seg dag plus att det var äcklig fisk till lunch! Yiieeek!

Tror jag ska bli massör. HAHAHHA. AsGarv.


Jag har inte varit så kry heller, eller jag och Elin är aldrig det. Vi hade så kul efter musiken. Eftersom vi planerar vår intervju med Johan Sebastian Bach! Hihhi. Ohåå!

Har också kollat på Paranormal Activity igen, fast med mamma och inte med X. Trevligt, men mamma ville ju veta allt i förväg. Men icke! Hihi.


Men nu ska jag lyssna på musik och tare lugnt innan det blir sängen!



puss! / LLLLL.

Kommentarer
Postat av: laura

hahah, "inte med X", stackars linnea, fick kolla med sin mamma istället :p <33

2009-12-10 @ 22:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0