Östersund

Hejsan, börjar kännas som det bara är jag som bloggar av dom som är med i den här bloggen?
Jjaja,

Idag vaknade jag 6, men jag somna till halv 8, så jag fick skynda mig med att fixa mig och så innan jag åkte till Stan med Elin, innan vi satt på bussen fick vi vänta i en halvtimme ute i kylan, det var -16 tror jag, men det kändes värre, sen fick jag åka gratis buss! Hihi, STOLT.
I Bussen fula vi oss med Nils och Jonathan.

När vi var inne i stan gick vi runt och kolla efter julklappar, vilket var svårt för man hitta inget.. Men sen efter en timme eller två hade jag lyckats köpa till Far och Bror som jag hade kvar, ganska så stolt. Inte.

Sen satte vi oss och fika på Krickelin, garvade åt tanterna som trängde sig och sen fick as dåligt samvete efter att ha frågat vad vårat probelm var. Verkade det som iallafall.
Sen efter vi fikat hade vi inte ett piss att göra så vi gick runt lite innan vi satte oss på busstorget. Sen runt 2-3 kom Dana och sen Evelina och vi hade lite girltalk och så. Väldigt mysigt. Sen åkte vi hem.

När vi kom till Stugun sa jag och Elin hejdå till Linnea och gick av och gick till La prima där Elins mamma skulle va men hon handlade, men 3gubbar välkomnade oss jätte bra.
"Kom in ni!, fryser ni? jag kan värma er"
"HAHAH, nej tack"
"Nä jag bara skämta"

Sen kom Elins mamma och vi åkte hem till dom och åt lite pizza innan jag och Elin hade lite deeptalk på hennes rum innan jag åkte hem.


Nils och Jonathan.



JESUS x)


EMOELIN




Mysarna som ska ha lite deeptalk ^^


puss / linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0