Mohihi.

Idag har vi haft prov, och jag tror faktis det gick bra! Stolt. Men imorgon har vi ännu ett prov fast i NO. Kanske går mindre bra. Suuuck.


Har ju börjat en ny tjej i vår klass. Emelie, as shyst tjej tycker jag.

Kommer upp en bild på lite grejer jag och Ester och Malin och Laura gjort idag på syslöjden. Gölligt. Jag satt och tova hela tiden, i mer än 2timmar? har ingenaning.



Igår hade jag och Linnea lika tröjor. LOL. hhihi.

Men båda älskar ju dawes!





Sen vill jag ju vara snäll och skriva att om ni är i stan imorgon typ 15.30 så kan nu ju bege er mot Gården i Lungvik. (ONSDAG) Ni kan ju läsa mer på Arons blogg! :)





puss / l.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah, dom blev faktiskt riktigt bra :D och du satt typ där i 3 timmar :p <33

2009-12-10 @ 22:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0