kaka..

Hej!


Kände för att blogga lite. Och det är inte alltid det händer längre. Eller jo. Mer än Moa och Elin.. Men men.


Idag har vi ju haft Lucia träning hela dagen. Sen har jag berättat om några släktingar i USA för Mamma och Momma. Vilket dom tyckte var skoj att jag hade kontakt med dom.

Tror jag ska träna lite till provet imorn. I Ordklasser, inte för det är speciellt svårt men vem vet.

Kanske skriva några rader till? Haha. Onödig fakta kanske ni vill ha?

Nä det orkar jag inte.


Imorgon är det kanske lite solning som står på shemat. På IC. Härligt. Om jag har råd och lust. Är jävligt fattig efter helgen. Dans är inte billigt upptäckte jag. Men det är lätt värt det.

Nu ska jag fortsätta att försöka få Elin att blogga... Det funkar inte bra.




puss/ LLLLLL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0