julaftonimorrn :o

hejhej
Ja de var jue ett tag sen man skrev något nu..

ja kan ju säga att de har hänt väldigt mycket på den tiden, men allt de orkar jínte jag ta upp eller  ;p

har lov nu iallafall, vet inte hur mycket lung de blir eftersom de är engelska projekt med mera som måste göras..

var jue roligt i måndags på kvällen då de var avslutning, kommer lite bilder, och även kanske lite bilder sen idol-finalen som jag, Ester och linnea d var på som var riktigt skoj, många killar (a)

och imorgon är de ju JULAFTON!? är de bara jag eller är de fler som inte riktigt har fattat de, känns ju inte riktigt som någon jul stämning typ, får hoppas att de blir lite bättre imorrn. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja men typ. känner ingen julstäming alls :p menmen. det blir väl imorgon :) <3

2009-12-23 @ 23:53:09
Postat av: laura

ojdå, också var det ju jag som skrev ;) <3

2009-12-23 @ 23:53:45
Postat av: plopp

Hhaha, jag fattar inte ens att det är det nu ;) och det är julafton!

2009-12-24 @ 23:15:55
URL: http://sajavlashiit.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Elin du mååste lägga upp bilderna, och även skicka dem til mig!

2009-12-26 @ 20:07:36
URL: http://linneadej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0