Julafton

Hej och God jul!



Jag har faktis inte kännt julstämmning på hela dagen, kanske lite när vi öppna julklappar, fick ganska många kommenterade några.. Men jag är ju så snäll!

Dagen.

Vaknade, åt frukost sen kom farmor och min familj och hon satt och prata om en grej som gjorde dagen ganska så dyster. Eller vad man kan säga, ingen vart glad när vi fick höra det iaf. Men sen på kvällen när vi drog till Mormor där lite släktingar var blev stämmningen mycket bättre! Julmat sen film och efter det julklappar!

Jag satt och garvade åt min bror eftersom hans kommentar till julklappen av mig var

- Vafan ska jag med den här till? XD

Så han verkar väldigt tacksam över det han fick! :D


Jag var rätt nöjd med det jag fick iaf, orkar inte räkna upp men jag blev 1100kr rikare! Plus massa annat. Hhihii.
Fick bitch-tuggummin av Ester, love it.


Efter julklapps öppningen var alla glada, speciellt pappa tror jag. För jag gav han den finaste julklappen ever!

Sen gick jag och mötte Laura som också firade jul i lilla Överammer! Väldigt trevligt! Det var kallt ute så vi gick hem till min momma och möttes av alla glada, sen satt alla och typ prata och åt LingonMossue. Stavningen vart galen men skitsamma. Jag och Laura försöökte prata lite men antingen hörde inte vi vad vi sa till varandra eller så kändes det som att alla satt och lyssna på oss. Haha. Sen var det dags för vår lilla tradition! Att skicka runt och skrapa Lotter! Det fick Laura ocskå vara med på ett tag innan hon åkte hem! Efetr skrapningen blev det mera prat innan vi körde Master of Movies,  Jag och Susanne tror jag förlora, men vi var lika glad ändå! Sen åkte vi hem.



Bilder kommer sen om det blev några bra, som sagt.




pussjul / linnea

Kommentarer
Postat av: laura

hmm tror jag vet vad det dystra var. om det var det du berättade? :) synd isf, typ :)



men kul var det ju :D hihi, nu ska ju du komma hem till mig, och.. ja du vet :D haha <333

2009-12-25 @ 14:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0