Iucia

Hej!


Först svar på tal till min kära Laura, Jag kollade först med X och sen med Mamma ;D puss :)


Ja, har nyss kommit hem från lucian, trevligt, allt gick perfekt, förutom att en fluga störde mig under hela luciatåget, den blir förbannad och körde in i mitt huvud och att på min hand och mitt ljus, usch. Men annars gick det perfekt, har gått luciatåg lite överallt idag, Fijitsu, Bergegården, Nornan. Okej, bara tre ställen men iallafall.

På kvällen hade jag och Malin kul, vi dansade runt granen med massor av småbarn och några andra, Malin och jag blev lite "crazy" på slutet. Ganska varmt blev det, sen slapp jag städninge fetrsom mamma skulle åka hem, och jag ville inte gå hem...

SÅ nu sitter man här och är alldeles död i fötterna... Men jag tröstar mig med en Cola. Mumsmums.

Åker väl upp en bild eller två imorgon, om jag orkar, för ska på julbord och fest hos Lotta.


puss / linnea..

Kommentarer
Postat av: laura

haha, okej då (; hihi fattade inte förrän nu ^^ <3

2009-12-16 @ 19:05:56
Postat av: plopp

Hahha starkt jobbat Laura :D <33

2009-12-17 @ 19:29:58
URL: http://sajavlashiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0