Genrep, Danshow

Hejhopp!





Igår var det Fredag, Genrep till Dansavslutningen. Jätte kul var det. Gick faktis ganska bra, iaf på första dansen, andra gick det väl mindra bra på för hela gruppen, men vi fixade det, hade iaf roligt!


Idag har vi varit på stan lite. Bor ju hos min kusin, eller jag är hennes kusinbarn.. jaja. Fixade det sista till dansen. Träffade Oskar och Emelie, sen Daniel med så då gick vi och åt glass på Café Krikelin. Efter det tog jag, Dana och Oskar bussen till Folkets Hus. Där jag och Dana letade upp omklädningsrummet och bytte om, efter det fixade Oskar håret på oss. Innan showen började!

Var grupp nr 9 och 37. Så Var väl ganska så nervös. Eller bara när man stod bakom scenen. Uschusch. Men vår grupp äger (y)


Nu sitter jag och väntar på mat, sedan är det dags att dra sig mot stan och kolla på Bio!



puss / linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0