ss.

helloojjj.


dagen har varit okej. på morgonen hade vi So, men vi fick gå ut och fixa med affischer till musikalen, när vi gjort det kfrågade jag, Oskar och Elin om vi fick leka på lekplatsen (HOST) och det fick vi för Pelle, haha, lol. Så vi gungade gungbräda typ. haha... sen svarade vi på frågor till andra världs kriget. Helt okej, inte så tråkigt faktis. hihi.
sen var det lunch, pannkaka. Sen hade vi engelska, och jag tycker att vår engelskalärare ska sluta TRYCKA NER folk!
Efter engelskan hade vi NO, då fortsatte vi med våra broar av sugrör. Men ungefär halv 3 skulle jag tydligen följa med pappa till stan så då drooog jag.. Men innan fick jag sitta i bilen på holmgrens. Så segt.

När vi var framme i stan gick vi på Systemet sen åkte vi på Willys. M.m.
Väl hemma har jag bara segat och tagit en dusch.

Bild tagen från google.
 

<33 :)



kyss och smäk;) / l.söörensson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0