Sommar och sol

Nu vill jag ha sommar! Fast först vill jag ha 12 maj :D Jag blir 15 då. (y)

Tänk vad skönt att bara ligga och "dega" i solen! Inte för det finns så bra strand eller vad man kan säga här i Överammer.  Men det finns ju andra ställen :) Bada skulle också vara skönt nu. :O Och jag får inte glömma att ÅKA MOPPE! Det är det som står högst. Efetrsom jag blir 15. hihi..
Mycket som jag kanske ska göra i sommar. :)

* Åka till Göteborg.
* Åka till Skåne
* Yran
* Bada
* Sola
* Få moped
* Dansläger
* Vara med kompisar
* Tälta
* Åka till Stockholm

_______________________________________________________________________________________

Listan går att göra lång. Men det har jag inte tid med nu :)

Längtar!


pusssommar :*

/ L.Sörensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0