konfa läääger.

hej alla!


har inte skrivit något på hela helgen eftersom jag har varit på konfa läger.

Fredag.

skoldagen var seg, sen efter skolan gick jag och Elin på Ica, sen satte vi oss på busstorget och väntade in bussen som vi skulle åka till rissan med. Köpte en glass sen kom bussen. Jag och Moa hade redan estämmt att vi skulle dela rum och sånt. Men Elin, Linnea E och Emelie delade um med oss med..
På kvällen hade alla damp, killarna kom upp till oss via brandstegen.
Dom ville att vi skulle ropa på prälle, så vi skrek att det fanns spöken och sånt crap uppe. När han kom, gömde jag och Emelie daniel. Haha. Typ låg påhonom.
Sen när grabbsen gått ner ringde jag R. Alla andra typ skrek ibakgrunden och mobbade mig. Haha. För jag frågade lite konstiga saker. Menmen.
Sen Sprang vi ner till killarna. Jag hoppade ganska klumpigt ner för brandstegen så det var ganska avslöjande. Haha.
Men jag och Moa orkade inte stanna där så vi sprang upp igen. Fick med prällen upp och han var SUR. Så sen gick vi alla och la oss, somnade...


Lördag.

Blev väckt av prällens FINA spalm sånger. (y) Sen gjorde vi oss iordning och gick till skolan för att äta frukost, efter frukosten fick vi veta assa saker som vi skule göra på konfermationen. Efter lunchen hade vi massa rast och då satt vi i ett fönster och stekte, sen skulle vi ha 5kamp, vilket inte var kul alls. Det riktigt sög. Kan inte berätta varför, men jag fick kvälvningar. Haha. Efter 5kampen hade vi ännu mer rast. Sen var det dags var middag. Efter middagen skulle vi kolla på en film, Life Of Brian. Den sög. plus att innan det hade Oskar kletat i mitt hår, testade göra tuppkam men det gick inte såbra. Man fattade inget av den. När den äntligen var slut skulle vi käka kvällsfika, och då fick vi veta att det stod massa moppegrabs utanför och då skyndade sig alla ut. Haha. Jag och Moa m.f sprang efter ett tag bord til e jättegunga, sen kom det massa killar och började putta på, men då var det bara jag kvar, sen kom dennis och elin med. Så vi fick åka högt! Haha.. Sen kom prällen och förstörde allt. Sen skulle vi som var på lägret ha kvällsmässa. Jag gjorde så några satt oc as garva för jag satt och skelade.. ^^
Efter kvällsmässan gick vi hemåt, jag och Moa fick åka flakmoppe med Dennis. Sen åkte dom hem.
Vi andra gick in och pratade och sånt, sen somnade vi runt 2.


Söndag.

Prällen sjöng så jag kunde dödat honom! Haha.
När alla orkat kliva upp gick vi till skolan för frukost sen städade vi och åkte till stugun. Där vi skulle på gudstjänst, efter den åkte jag hem.'
Nu ligger jag uta och solar. Steeeeeeek :)





Daniel. Moa och jag svullade detta ^^


 Moa min babe :)



Stek i fönster.



 Malin fjortis och jag fjortis :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0