idag, imorgon och i sommar...



Hej gott folk!

Idag gjorde jag klart min babybody på syslöjden:) den är svar och vit, fin vart den! vi var på konsert i dag på skolan, det var inte superduper bra men OK.  lägger in lite planer inför sommarn<3

* Storsloken med Oskar och kanske Ester och Linnea
* 2dagars uppdrag med oskar, på vatten!
* Tälta med b.l.a Linnea i Mörstsjön och Bomsund
* Sola mycket!
* Vänner<3
* Körläger!  (träffa Alexandra, Julia m.m<33
* Jobba
* Äta glass
* Kolla på när alla "stora" barn kör moppe. Själv är man ju ett decemberbarn så jag får inte köra....
* KÖRA GRÄSKLIPPARE<33  hur kul som helst!!

Nu sitter jag och kollar på SPÅRLÖST, riktigt intressant :) 
inga speciella planer inför i morgon ska till Marie och sjunga direkt efter skolan och efter det ska jag vara med Oskar kanske kolla lite på våran spanska läxa, eller så blir det spinning... det är så jäkla kul!!
Nu ska jag sova GOD NATT

PUSS //  Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0