Håkki o Billy :))

Hejsan!

Första april. Vi som åkte bussen skulle stanna vid Ica. Men vår smarta buss stannade vid Jämtlamell. Haha.
Det vart inte så kul skämt. Lärarna skrattade bara tror jag. Allt gick så snabbt xD
Sen hade vi Håkki och Billy hela dagen ! :D Jippie! Vi jobbade med hur vi kunde göra Stugun roligare och sånt. Min första grupp som bestod av Elin, Ester, Moa, Linnea E och Jenny kladdade ner mycket på pappret :) Den bästa ideén vi hade var nog skumdisco. ;) Efter lunchen fick grupperna redovisa vad alla skrivit ner. Sedan fick vi jobba med att ta kontakt med personer. Ringa runt och fixa. Då var jag med Lotta, Emelie, Emelie och Oskar. Vi ska fixa kring bio på Nornan. :)
På vägen hem blev det glass time! Som fick mig att längta till sommaren. Sola bada pina colada ! :)

Nu sitter jag och lyssnar på musik. Har precis ätit.

Puss/ Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0