film at night.

Hej

Gårdagen spenderades i stan och hos simon.
När jag och Lotta kom dit var dennis och emil också där. så vi satte oss och spelade GiFa eller vad spelet hette.
när emil och dennis åkte kom matihas och andre. Vi började kolla på filmen star dust men bytte nästan på en gång.

sen kom david också. vi kollade lite på Lotta på bråkmakar gatan tills Simon kom för han ville inte se den. Så då kollade vi på Iron Man. Den var inte så bra. Eller jag kollade inte speciellt mycket.

Sen kom jag och André på att vi skulle kolla på The Grudge. Så vi kollade på den istället. Det blev mys i soffan för mig, André, Simon och Lotta. När den var slut gick vi ut en sväng och sen åkte Mathias, André och David hem.
Simon, jag och Lotta gjorde oss i ordning för att sova.
När vi skulle bädda fixade jag så att Lotta och Simon delade säng + täcke. Eller jag bestämde typ att dom skulle göra det. :S

När vi vaknade var kl 7 ungefär men alla somnade om. Lotta somnade med huvudet i knät i sen soffa. :S
Sen gick jag och Lotta hem till mig igen och åt frukost. Sen har vi garvaat åt min lillebror. Och nu har Lotta åkt hem.




 Okej. Inte så snygga bilder. Men jaja.

puss / l.sörensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0