Bilder från stan :)

Stan med Moa och Lotta.
Ja, vad kan man skriva. Mycket shopping. Plus att jag gjorde bort mig några gånger.

Bussen till stan.

Chaufför -  Är du under 20?
Jag - Ööhh.. Nej? Eller Jo!

Inte så kul men jag gjorde bort mig.

_________________________________

Jag - Är det nickel fritt?
"Expediten" - Det är testat och godtkänt.. Blabla.
Jag. - Öhh,... Är det nickel fritt?!
"Expediten" - Alltså det är inte 100% nickel fritt.

Det var jätte pinsamt!

__________________________________--

Hm. Tredje gången stod jag och Lotta i kön och skulle köpa fika. Efter vi fått drickorna och kladdkaka gick jag bara. Så Hon som stod i kassan och Lotta fick ropa tillbaks mig eftersom jag glömde betala.

Jag måste vara väldigt efterbliven. Bevis..


Bilder från dagen :


 Busigt.

 Ursäkta bilden.

 Mysigt.

 ASCRACK
 Lol / Lotta


/ l.sörensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0