Bebergiiisch.

Hellu.

Igår och idag har jag varit i Boberg.

IGÅR.

När vi kom fram satte sig jag, Dana och Fanny och kollade på en film. Sedan när den var slut kom massa grabbar dit. (Dennis,Emil,Simon,Johan).. Eller Ante och Svenne hade "hittat" dom. Mycket prat och skratt. Några körde något kortspel som gick ut på att bli fullast typ. Haha. Medans ag och Dana garvade åt "handen". Sen efter några timmar åkte grabbarna hem. Och vi andra somnade.

IDAG.

Direkt när vi vaknade började vi paka till att fara till flyn. Var lite folk. Jag, Dana, Fanny, Ante, Svenne, Stefan, Anette, Dennis, Edvin, Freddie. Sen kom även Simon, Johan och någon kille till.
Jag och Fanny låg och stekte i solen. Skit bra väääder! Käkade även kolbulle och sånt. Skit najs.

Och nu är jag i Överammer igen...

Biiilder kommer seen.

Puss / l.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0