Barapapa boroporo biripirip bibibibibi.

  GladPååååske!

Nu är det lov!
 Dagen har varit olika för alla i klassen. Typ 10st i klassen fick ha vanliga lektioner på förmiddagen medans resten fick ha något project...
Fast vi hade inte riktigt vanliga lektioner för på engelskan var det en utbytes student från Australien där och prata.
På NO:n byggde vi på våra broar av sugrör. Min och Elin ser inte så bra ut just nu. Haha.
Eftermiddagen var förvirrande, först skulle vi ha Fotboll sen tennis sen fotboll igen sen tennis och sen ingen idrott alls. Istället skulle hela hög se på film. Minns inte riktigt vad dn hette. Men den var inte så bra för jag fattade typ inget av den.

Sen i bussen hände en pinsam sak. Vill inte gå in på detaljer för det var så jääävla fult! Så jag satt och garvade på golvet i ett år efter det! 
 

Nu sitter jag och kollar på hajen 3. Vilket VERKLIGEN suger. Se den inte! Går inte förklara! Men lyckligt slut iallafall.

Men nu ska jag fortsätta kolla på tv. ^

Puss / Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0